What doesn't kill you, only makes you stronger

Jag har haft en mycket mysig dag. Började dock med att jag verkligen INTE orkade med skolan men duktig som jag var så kämpade jag mig dit iaf. Fick en käftsmäll när jag hörde att vi inte hade någon lektion och då var det bara dags att knata hem igen! Väl hemma har jag varit ute på äventyr med Emma och sedan varit en sväng förbi Diana. Riktigt mysigt. Nu befinner jag mig hos Vendela och har spelat spel med hennes ybersköna släkt. Jag har faktiskt haft riktigt roligt! Imorgon är det valborg och jag är riktigt taggad för paaarty! Party all night long!!

såg ni kungabrölloppet idag förresten? Nördig som jag är så såg jag självklart det. Hur fint som helst. Eller hon var hur fin som helst!


Friday, Im in love

Andra får finnar i ansiktet, jag får en finne på stortån..!? Känns inte så normalt om ni frågar mig. Jag kände bara att jag behövde dela med mig av den mysiga informationen. Idag är jag på bra humör. Det är fredag. Ingenting kan vara fel på fredagar. Jag ska förmodligen träffa Vendela idag efter skolan. Känner mig dock inte så taggad på skolan om jag ska vara ärlig.. Men det funkar! Nu MÅSTE jag kila. Ska med Emelie till banken först.



Denna brutta ska jag hänga med idag. Se vad man kan hitta på sin dator....

Är det dags igen?

Jag kanske har bestämt mig för att ta tag i saken igen. Jag hade först tänkt att radera bloggen men sedan när jag läste igenom mina inlägg så kom jag ju på att jag är rätt skön ändå. Skämt å sido. Jag såg Vendelas arga kommentar så jag tänkte för att ta tag i saken. Idag har jag iaf kommit hem från den andra vandringen i mitt liv och det var sista gången säger jag bara. Jag gick med klassen+ en annan klass och promenerade 1,5 mil, och jag vet det låter inte långt men det kändes som hur långt som helst! Jag trodde aldrig att jag skulle komma fram... Svettades som en gris gjorde jag också. Jag kunde vrida ur tröjan med svett.. Sedan det värsta av allt var väl att sova i ett tält med -5 grader, minst. Jag tror jag lyckades sova en eller två timmar men sedan låg jag och huttrade som en gris. Hajk är ingenting för mig kände jag bara.. Jag må komma från Bålsta men ingen hajkare är jag för det. Mjölkar hellre kossor än gör om det där helvetet igen!! Jag har kommit på att jag hatar kladd och gris (förutom i mitt rum, det är ok att det är stökigt, sånt hör till).

Jag må vara en gnällspik i mitt första inlägg på länge men det var det värt. Vill bara förvarna folk för att inte få för sig att dra en vandring med tusen kilo packning. OBS! Man dör på kuppen.

typ så stor packning hade jag, fast inte lika glad min. Jag såg ut som en chicken.

RSS 2.0