Studentskiva!

I måndags hade min klass vår studentskiva på ACE. Det var så himla roligt. En av de roligaste kvällarna i mitt liv. Dels för att jag fick dela kvällen med både familj, vänner och klass. Middagen som vi hade planerat blev sjukt lyckad. Det gjorde såklart att hela kvällen fortsatte i samma stämning. Alla var riktigt fulla och glada. Precis som en studentskiva ska vara. Jag var konfrencier under kvällen. Det var lite nervöst men samtidigt roligt. Blev lite sentimental och började gråta när jag höll mitt tal till min och klassens älskade coach Karin. Världens bästa! Blev lite känslosam under Karins tal också.. Jag kan bara säga att det var sååååååå lyckat och så jävla roligt!!
Dock har jag styrt upp allt inför skivan (och emelie och ida men mest jag). Hade jag vetat att det varit så mycket jobb, hade jag ALDRIG gjort det..!

Nu efteråt känner jag faktiskt ändå att det var vääärt det! CAN´T WAIT PÅ STUDENTEN!!!!!!!! CRAAAAAAZY!


Jag fick även nomineringen, klassens morsa. Kanske att jag är lite mammig-tjatig!? Det är bara för att jag har hållt i allt med skivan.... Kram

RSS 2.0