Hej!

Nu är jag tillbaka en snabbis. Man vet aldrig när jag kommer nästa gång! Buusigt. Jag lever sommarlivet. Detta betyder att jag kan göra precis VAD JAG VILL. Jag kan sova om jag vill det, jag kan vara med mina vänner, jag kan dygna, jag kan bara vara om jag så vill det, jobba, sena och mysiga utekvällar.. och jag kan bara leva livet. Det är det som är så underbart! I have control of my own life! Nu ska jag handla med Vendela (en klänning till nyår) och sedan handla mat med mamsen (vår kyl skriker av tomhet). Vill även passa på att säga att jag har städat vårt hus idag. Vilken dotter min mamma har... oj oj oj!
/S

Nu sitter jag i bilen påväg till örebro. S...

img_6541 (MMS)

Nu sitter jag i bilen påväg till örebro. Ska tävla rikamästerskapen. Jag ville mest meddela att jag har skaffat jobb!!! Jag har fått jobb. Jag har fått jobb! Nu kanske ni tänker, ja ska hon inte skriva det en gång till? JO det ska jag! Jag har fått jobb! Jag ska jobba på brohof(?) golfklubb. Kul att jag inte ens kan stava det.. Nu ska det jobbas fram pengar! /S


Jag sitter just nu i bilen på väg hem från...

img_1015 (MMS)

Jag sitter just nu i bilen på väg hem från Täby centrum. Har varit och shoppat tillsammans med mamma, pappa, Kalle och Vendela. För att få med dem till köpcentrumet så fick vi kompensera med att städa mammas bil. Lite jobbigt kanske men det gick sjukt snabbt! Jag har i alla fall fått med mig hem ett par skor (högklackade) och ett par shorts! Senare idag ska jag övningsköra. Vendela bor hos mig innan och efter RM som är i helgen. Jag satt och var sur för att Vendela inte hade bloggat på länge och kom på att även jag kanske borde blogga..!? Smart soffiii! Visar bilder senare.


RSS 2.0