Make each day count

Hallå mina vänner! Jag har haft en jättebra helg. Tror att det var skönt att få komma upp dit. Har endast varit där ett fåtal gånger sedan mormor dog. Det blir som att man kan skjuta undan alla känslor genom att stänga ute alla saker som påminner som mest, känner någon igen det? Nog pratat om sorg. Det blir lite bitter stämning nu?!

Jag vet inte vad jag gör uppe. Jag vet att jag borde ligga och sussa sött i min säng just nu men ändå gör jag inte det.. Jag SKA gå och lägga mig nu. Dagen har i övrigt varit bra. Det var kul som vanligt att träna pojkarna och kul som vanligt att träna själv. Punkt /S

fin bild, jag vet. MEN tack för en mysig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0