Nu säger jag godnatt. Har haft en mycket t...

img_0626 (MMS)

Nu säger jag godnatt. Har haft en mycket trevlig dag (festen var faktiskt rolig, nästan så jag vill ha en 50 års fest själv snart!), men väldigt känsloladdad. Allt jag gör, allt jag ser, allt jag rör, allt jag hör förknippar jag med mormor och morfar. Alla minnen blir påtagliga. Jag blir förbannad på mig själv som egentligen aldrig uppskattade att jag hade en mormor, och att hon var vid liv. Att jag inte en enda gång stannade upp och njöt. Jag kommer ihåg att jag klagade på att dela rum med mormor för då skulle jag behöva gå och lägga mig så tidigt...!? What? Jag klagade på att få sova med min älskade mormor.. Det är sånt som ältar sig fast i min hjärna just nu och jag vet att det är inget jag kommer kunna ändra. Nu slocknar denna söta tjej snart. Godnatt


Kommentarer
Postat av: Sandra

<3

2011-02-06 @ 09:07:27
URL: http://sandrasegna.webblogg.se/
Postat av: Vendela

Åh älskade vän! Finns för dig!!!!

2011-02-06 @ 11:01:22
URL: http://vendelahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0