Dag 1 - Om mig själv

Jag heter Sofia Bellinder som alla redan förmodligen vet. Jag bor i Bålsta, och pluggar samhäll inriktning samhäll i Stockholm på Jensen gymnasium Norra i årskurs 2. Min skola bygger på att jag går halvdagar (varannan vecka mellan 8-12 och varannan vecka 13-17) och därför går den mesta tiden även om man inte tror det, åt skolan. Tidiga veckor när jag kommer hem är alla i skolan och sena veckor när jag kommer hem är det kväll. Däremot älskar jag det systemet och det passar mig jättebra, jag skulle aldrig i hela mitt liv kunna gå en hel dag i skolan!! På kvällarna tränar jag gymnastik på RM nivå (riksmästerskap) och är även tränare till ett par grymt sköna och roliga killar. Det kanske inte låter så roligt men det kan verkligen vara höjdpunkten på veckan! Det är så himla roligt!! När jag inte tränar träffar jag kompisar, festar och allt annat som hör till en vanlig tonåring.

Jag som person är oftast väldigt glad och sprallig men är även en riktig vinnarskalle som tyvärr ibland kan gå ut över andra. Det kanske är en av mina styrkor men också en av mina svagheter. Jag är också väldigt framåt och bestämd med vad jag tycker och vill, som också både kan vara på gott och ont. Om jag skulle beskriva mig själv som kompis så skulle jag faktiskt säga att jag är väldigt omtänksam och ställer upp till 100% på mina vänner.
/S


/S

Kommentarer
Postat av: wendypendyyy

Du är fin min vän, love you!!!!!!!!!!

2011-01-10 @ 20:40:51
URL: http://vendelahedlund.blogg.se/
Postat av: Sofia

Åh, du är fin du med!' love

2011-01-11 @ 09:19:18
URL: http://soffan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0