Drömmer

Jag sitter här, lite butter och drömmer mig fram till sommaren och värme men så väcks jag snabbt igen av kyla och ångest över att det är skola imorgon. Skola innebär plugg, press och förväntan. En förväntan som jag ibland känner att jag inte kan leva upp till. Snart ska jag ta mitt pick och pack och följa med pappa till hans träning och sedan springa en omväg hem. Dagens workout. Sedan blir det till att sussa så fint i min säng fram till 05.30 (usch vad hemskt det lät nu när jag såg det framför mig!!) imorgon då klockan ringer! Jag kan inte låta bli att vara en gnutta avundsjuk på Bålsta som har en dag till innan skolan börjar. Fast å andra sidan slutade vi tre dagar före dem... Hellre sluta tidigare än börja senare! /S

Åh tänk när man får köpa såhär söta och fina bikinisar!

Kommentarer
Postat av: vendela

ehheheheeh kuuuul

2011-01-10 @ 09:54:52
URL: http://vendelahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0