Fredag= good mood

Nu känner jag mig på bra humör! Det är fredag och det betyder HELG. Även om det är lov så känns det ändå speciellt. Det är då det händer saker. Jag har nyss varit ute och sprungit och jag vill bara meddela att jag har hållit mina nyårslöften so far! Ett är hemligt och återstår hemligt, det andra är att jag ska börja vara hurtig och utöva någon form av träning varje dag! Congratz till mig som hittills har klarat det.

Ikväll vankas det planer i Bålstas trakter. Mamma och pappa åkte till dalarna idag så jag är ensam hemma vilket är riktigt skönt faktiskt! Diana kommer snart hit och då slänger vi ihop en god middag och sedan går vi vidare och träffar vänner/fest! Låter som en riktigt bra kväll. Nu väntar styrka+ dusch!/S

en bild från nyår (nyare bilder kommer)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0