När alla skrattar är jag tyst, när jag skrattar uppstår en tystnad

Mitt internet har varit lite krångligt idag så därav den sega uppdateringen. Idag, till skillnad från igår har jag faktiskt haft en bra dag! Dock hade vi bara en ordinarie lärare av fyra lektioner.. Kändes inte som så jätteviktiga lektioner, eller alla förutom en var viktig.. haha. Stundvis var jag nog lite övertrött idag, vilket ledde till roliga skämt (som bara jag skrattar åt). Dessutom vill jag dela med mig av en uppfinning som jag delade med mig till klassen idag, som dock inte var lika roade som jag var... Det är ett nytt instrument. Enkelt och coolt. Ta ett papper och sätt en kam framför och blås så låter det ungefär en partytuta fast lite finare! Ändå nice? Tackar och bockar för alla visslingar jag får nu!
/S

Dagens bild på mig och Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0