Stolt som få

Jag känner mig stolt, stolt som toooopen! Ännu en dag på 2011 har jag lyckats uppfylla mitt nyårslöfte, att springa/träna varje dag. Än en dag har jag varit ute och sprungit, och idag var det ganska jobbigt faktiskt. Jag är även stolt över min vän Diana som har lyckats umgås med mig (eller någon kompis i överhuvudtaget) i 24 timmar utan att gå hem! Hon råkar nämligen vara en sån person som verkligen behöver sin egen tid!! Men inte idag, och det är jag mycket glad över. En riktig mysdag! Imorgon blir det gympamöte och sedan vet jag inte... Min skola börjar på måndag= ÅNGEST!! Nu sitter Vendela här bredvid mig så ska använda det klyschiga ordetvalet, att vara social med henne! /S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0