Träning i sollentuna

Förlåt, förlåt förlåt för jättedålig uppdatering men nu LOVAR jag att jag ska bli bättre. Jag befinner mig hemma hos Vendela just nu. Igår var jag först på övningskörskurs för att få övningsköra och det var väl inte allt för roligt eftersom jag somnade till hela tiden, ögonen kunde inte hålla sig uppe efter fyra timmars lyssnande... På eftermiddagen åkte vi till sollentuna med laget och tränade i en lite bättre hall, tillsammans med Sigtuna-Märsta, och det var jätteroligt. Jag lärde mig inget nytt men jag fick ändå ut rätt mycket och det var skitroligt!!

Idag börjar mina pojkar träna igen!! Det ska också bli jätteroligt. Jag förstår om ni inte tycker det låter så roligt men de/vi är jättesammansvetsade(?) och vi kan skratta så mycket men vi kan samtidigt vara allvarliga. Älskar att träna med dem! Ikväll blir det styrkepass med laget, köttare som vi är.
/S




lite bilder från igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0