Vuxenpoäng!?

Positivt tänkande är min nya plan. Vad gör det att vi inte har haft några lärare idag? Idag har jag umgåts med sandra som jag har saknat jättemycket när hon har varit borta. Vi har solat och lunchat. Jag vill ge vuxenpoäng till oss som har aggerat vuxna idag när vi planerade våra pojkars (som vi är tränare åt) framtid och deras träningar osv. Nu är det ännu mer pluspoäng till oss eftersom vi även står för maten ikväll! Ikväll ska jag även ut och springa om det går att ta sig ut i snön? Det har snöat som en tok idag!! Love life /S

Lägger upp en bild på mamma och pappa nu eftersom det inte gick igår när jag skrev om dem. Det här är kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0