Allt spårade totalt

Jag tänkte dra ihop ett trevligt och läsvänligt inlägg men jag såg ingen poäng i det. Jag sitter här med en tröja där det står "Ask me about the latest trends" och undrar hur i helvete det gick ihop? Det enda som lyfter den här annars så sega men välbehövliga dagen är att kroppen inte luktar svett. Nyduschad och fräsch. Jag funderar på att snart lyfta ett finger och göra mamma glad= städa huset. Något som skulle behövas en vecka då Sofia gått runt i huset i stort sätt alla dagar.. Nu låter jag deppig och det var inte alls meningen. Jag är inte deppig, snarare utvilad men kanske har gått över till en aning uttråkad. Snart blir det i alla fall träning.

Med detta inlägg ville jag bara göra er medvetna om att jag håller vad jag lovat, och att jag inte har dött. Jag lever. Jag råkar bara inte ha gjort något vettigt att skriva om denna dag. Imorgon däremot, då hoppas jag något roligt händer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0