En bra rutin

Godmorgon mina vänner! Idag är jag ledig (vi har idrottsdag och jag ska vara ute och gå, men jag vägrar att åka in till stan för att ta en promenad för att sedan åka hem igen.. då kan jag lika gärna gå en promenad hemma..). Jag har tagit mig tiden till en lååång och härlig dusch och fixat naglarna, rakat benen osv. Känner mig nöjd eftersom jag annars aldrig orkar raka benen när det ändå är snö ute.. haha.

Igår kom jag och Vendela på en bra måndagsrutin. Vi ska gymma och kanske även springa varje måndag tillsammans. Det är kul att träna när man har någon att dela det med. När man gör saker tillsammans. Igår träffades vi för vår första måndagsträning tillsammans. Riktigt nice!

Vendela in action

wendy igen

och en mycket ofräsch, svettig Sofia in action!
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0