Inspiration


Här är lite kläder från HM som jag gärna skulle vilja klicka hem till våren. I vår är det en liten släng av western/cowboy men även Rockabilly som gäller. Lite uniform osv. Återstå att se. Längtar till vår och värme. Har ni tänkt på en sak? Innan nya årstider så tittar man på vad som kommer vara modet för kommande tid och då tänker man ofta ("usch, fy vad fult". "Sånt tänker jag aldrig sätta på mig"), men sedan i slutet är det de man mest av allt vill ha. Det man ratade mest, det tycker man är snyggast!

Godnatt mina vänner. Nu har jag bloggat nog för dagen. Nu är det sängen som gäller och imorgon ska jag först på synundersökning (för att få övningsköra på riktigt, eller lagtligt som man kanske ska kalla det..) och sedan träffa Emma för en jättemysig brunch på sushin! Jag har saknat den bruttan sååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0