Läskig dröm

Jag måste ha svaret till varför jag försov mig en timme imorse! Jag drömde att jag var gravid, och inte bara gravid utan höggravid. Det läskiga var att jag trodde på det enda tills dess att jag vaknade imorse och insåg att det var ingen jättebomb liggandes på min mage..! Jag förstår inte hur jag kunde drömma något sådant, jag borde inte ens vara i närheten av sådanna tankar nu!! Vad hemskt det var. Det som var ännu läskigare var att jag i drömmen tänkte "det här är inte sant" och jag var tvungen att verkligen känna på magen, och yes jättebomben var där! Jag måste alltså ha legat i drömmen och spänt ut magen för att sedan känt att efter om bomben låg där.. Hur läskigt är det inte!?

Nu ska jag ta mig en p-nap och sedan tagga till för träning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0