Mys hela vägen!

Huset skriker mys, haha. Jag känner mig verkligen på sitta-hemma-umgås-och-kolla-på-film-humör! Tidigare var jag ute och sprang, sedan åkte vi och handlade precis innan melodifestivalen. Det blev en sen middag och sedan kändes det precis som om jag var nio år igen och satt med vidöppna ögon framför TV:n. Nästan så att jag var så fokuserad att hakan ramla, med helt vidöppen mun. Jag kommer ihåg när jag var liten. VARJE lördag tittade vi på melodifestivalen, tillsammans med Diana m. familj. På varje artist/nummer fick man ge ett betyg mellan 1-5. Det nummret som i slutändan fick flest poäng av oss, den var bäst och det var också den man skulle rösta på. Så blev det även idag. Nu kikar vi på en film och sedan ska jag somna sött till the next three days. Hoppas den är bra! Aldrig sätt den förut.



jag har inte ont i huvudet, jag råkar bara lite för mycket babyhår.. Men nu är det ännu mer MYS-kläder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0