PMS? Mens? ADHD? Damp?

Jag undrar vad som hände egentligen? Jag var på så himla bra humör hela dagen, men sedan på Psykologilektionen så knäppte det till. Jag blev så sur, irriterad och arg så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Jag ville gråta för att jag var så förbannad, for no reason... Det var absolut INGENTING som hade hänt. Det var ingen som hade gjort mig sur. Jag blev bara så sjukt arg och irriterad. Jag fick även en lite panikattack på Edwin i klassen som snällt skulle krama mig när jag var sur. Men jag var så sur att man inte vill att någon ska röra en. Det kändes som om jag hade klaustrofobi och någon försöker hålla fast mig. Jag fick helt enkelt panik. Så jag säger, jag orkar inte, jag orkar inte, jag orkar inte, JAG orkar INTE, JAG ORKAR INTE!!!!! Stackarn, han blev nog lite rädd.. haha. Men nu vill jag bara avsluta med att nu är jag glad igen och har pratat med pappa som lagar mat och mamma som städar.

OBS! Detta är ett två dagar gammalt inlägg som aldrig kom upp. Kände att jag ville dela med mig... haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0