Dagkaos

Idag liksom alla andra dagar var jag i skolan. Igår kväll runt tio kom jag på att jag hade psykologiprov idag som jag var tvungen att plugga till, och jag var verkligen på sånt där humör jag-orkar-inte-med-prov. Jag orkade verkligen inte, men jag pluggade lite igår (även om jag knappt kunde hålla ögonen öppna), och gick upp tidigare imorse för att plugga. Det gav i alla fall resultat och jag tror att det gick superbra! Man blir faktiskt lite pyskad av psykologi, man tänker helt annorlunda... Efter skolan blev det lite missförstånd (läs: mamma som inte planerade särskilt bra) i familjen och det blev riktigt snabba puckar ner till polisstationen för att göra ett nytt pass till mig. Utan någon förvarning att jag skulle ta ett foto som jag i övrigt ska leva med i hundra år så ställer jag mig där med kladdigt smink, oborstat hår och försöker se normal ut. Jag kan säga att uppdraget misslyckades. Jag ser ut som "det regnar köttbullar". Blev lite sen till träningen men i övrigt gick allt bra.

Imorgon ska jag se hur många lingon finns det i världen på bio tillsammans med Sandra och hennes syster Therese, juste deras bror Daniel också! Ska bli himla trevligt faktiskt. Ganska mysigt om jag får säga det själv. Jag ska tävla på lördag så det blir skönt med en lugn fredag! Har ni inte sett trailern så MÅSTE ni se den. Åh, den verkar helt underbar!

Visst är det en fin tavla!? Är helt kär



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0