Ny garderob

Igår blev det tyvärr inget bloggande, jag hade fullt upp hela dagen. JAG städade hela huset igen, bara för mammas skull. Har hon inte en snäll dotter så säg. Jag känner mig lite halvt vuxen när jag gör sånna saker. Efter det gjorde jag ett besök på gamla skolan futurum, för ett tydligen hemligt ärende. Inte så farligt. Sedan kom jag och Diana på att vi ville åka till stan för shopping, men eftersom vi fick skjuts så slutade det med en tur i Kista. Mycket trevligt. Jag kan säga att idag är jag glad att jag inte är Dianas plånbok. Hon gick lös! Det kanske bara var förnamnet? Jag gick också ganska lös faktiskt. Fick med mig ganska mycket. Kläder=lycka. Jag blir i alla fall glad i hela kroppen när jag kommer hem, när man har känslan i magen att man är helt nöjd. Kvällen spenderades med Emelie. Myyys.

Idag har jag inte gjort speciellt mycket. Varit på promenad med härliga brudar och sedan inte så mycket mer. Ikväll blir det i alla fall en dejt med min lillebror och min far. Ännu mer myyys!


en mycket fin sjal för dem som inte ser vad det är

fyndade även en ny vårjacka. Yes, nu kommer jag va trendig i sommar... haha

(mycket snyggare IRL liksom..) En bronsfärgad oversizekavaj/jacka


jättesöt oversizeblus som kommer var skitsnygg med ett par shorts till i sommar!

oversize den här med. Har en rosett bak i ryggen.
Köpte även ett par svarta jeans, dock lite onödigt att visa upp eftersom alla ser likadana ut... haha.

Såg även på en blogg där det stod
Det underbara med dikter är att de inte har regler
inget behöver hänga ihop och ingen annan behöver förstå.

Jag håller med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0