Vårkänslor

Idag har jag spenderat dagen med världens finaste vän. Det var riktigt länge sedan jag träffade Emma, så det var mysigt att ta igen lite. Känns som att jag har gått för sju år framåt idag. Först till sushin, sedan hem igen. Efter det gick jag till träningen (lika långt alltså) och sedan hem igen. Men det har i stort sätt inte gjort mig något. Jättehärligt (tänkte säga sjukt men jag vet att jag har en tendens att överdosera det ordet...)  väder ute idag! Det känns nästan som att våren är nära. Fick förresten svar på det idag. Linda berättade att våren skall komma den 12/3 och ingen annan dag! Nu blir det nattfilm med Pearl Harbor, mmmhm!

Åkte ner tidigare till hallen och cyklade/gymmade innan träningen idag. Bra jobbat soffan!

Förövrigt har jag hittat ett citat eller mening, vad man nu vill kalla det som jag jag tycker stämmer väldigt bra. Man ska vara tillsammans med någon som man kan vara tyst med, utan att det känns som en pinsam tystnad. Det är då man har hittat rätt, och jag tror det stämmer väldigt bra!

Härligt med sol. Gillar mitt hår som står raaakt upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0