En sak i taget

Jag känner mig stolt. Stolt för att jag igår bockade av två arbeten på to-do-lista de närmsta två veckorna. Jag har saker upp över öronen och jag känner mig sjukt stressad. Men det ska fungera, och det kommer det göra. Allt löser sig alltid! Jag känner mig också stolt för att detta blir mitt andra inlägg idag på två veckor!

Jag hade lite roligt med Emelies hår idag på tåget. Tror nog att vi båda var en gnutta övertrötta.. Visst skulle jag vara fin som brunett!? haha

Dagens räddning var i alla fall tidningarna från receptionen som fick leka paraply när Emelie och Sofia inte hade några. BRA lösning.

Hemma blev det i alla fall fint väder med mysigt sällskap. Jag längtar så till mysiga sommarkvällar då man bara kan sitta ute och mysa. Det här var i alla fall ett steg på vägen!

Nu ska jag fortsätta låta fingrarna glöda i mitt roliga pluggande. Dags att bocka av ännu en sak från min lååååånga lista. (Den närmsta tiden kommer ni säkert enbart läsa om plugg, men det får ni stå ut med! haha)
/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0