Trött? Neeeeeej!? Jag är hulken!

Hallå i stugan!
Nu sitter jag hemma hos Vendela och tänkte dra iväg ett härligt inlägg eftersom att jag vet att jag borde det. Jag har fått låna hennes jättemysiga och fina röda mysdräkt. Hur perfekt som helst. Ännu bättre är det att jag är med mina fina brudar, Emilie och Vendela. Jag har hunnit med en massa idag vilket är helt sjukt eftersom jag borde vara hur trött som helst idag. Men icke sa nicke. På morgonen tog jag en kaffe och ett låångt och härligt samtal med min farmor. Vi pratade om precis allt, kändes så skönt! Sedan var jag hemma hos Diana (och JA jag kom försent... men vid det här laget är det ingen nyhet att jag är seg..). Där var det också mysig kafferep. Efter det tog jag en kaffe och smörgås på solslätten (ett café) med farmor, pappa och min bror. SEN handlade vi och SEN KÖRDE JAG BIL!!! Wow vad roligt det var! Första gången jag verkligen avancerade min körning (typ körde på femmans växel... haha). Men jag är stolt i alla fall för duktig var jag! Efter det åt jag på mae thai med brudarna och några andra också. MYS. Nu är hänget framför några bra filmer och sedan slagg. PERFEKT DAG!!

Igår hade Maja och Vickan 18-års middag/fest. Det var verkligen jätteroligt och mysigt. Tack brudar för att ni hade fixat så fint. Hoppas alla hade lika kul som jag hade!


Här är två bilder från igår. Väldigt bra kväll! Måste även säga att jag älskar min Emma väldigt mycket. Himla fin tjej. Jag är så glad att vi hittat varandra så bra igen!! Puss på dig
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0