Kan det bara bli sommar!!?

Vilken ovärd skolgång jag har just nu. Varför kan man inte bara få sluta nu för? Jag går till skolan, på lektionerna säger lärarna att vi inte har något att göra och sedan får man gå hem igen. Vi lallar bara runt. Fast jag måste erkänna att det är ganska skönt. Hade vi haft något att göra så hade jag varit grinig för den sakens skull... haha. Idag känns det verkligen som att sommaren har börjat. Soligt och varmt=I like. Ikväll hade jag kunnat göra massa roliga saker, men plikten kallar och jag måste gå på den sista träningen innan RM som är i helgen. Mamma frågade om jag ville följa med på teater ikväll och Diana frågade om jag ville följa med henne till stan.. Life is hard. Men det jobbiga är snart över!! Wiiiihoooo

Imorgon ska jag även på Ericas student. Jag blir så avundsjuk när jag ser alla studenter men tanken av att det bara är ett år kvar gör mig glad igen. Kommer vara så roligt att se alla springa ut där, och vara hur glada som helst.
/S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0