Uppkörning

Idag är jag stolt för idag klarade jag min uppkörning!! Förra veckan hade jag även teorin. Eftersom jag inte lade ner speciellt mycket tid på att plugga inför provet så resulterade det i att jag kuggade.. MEN surt var det, jag var bara en poäng från att bli godkänd. Jag får skylla mig själv som inte pluggade och bita i det sura äpplet. Men idag släppte en stor klump från bröstet. Jag klarade i alla fall uppkörningen på första försöket!! Jag är såå glad och såå stolt. Nu ska jag bara se till att plugga teorin (som jag egentligen hade klarat om jag inte slarvat så mycket) och sedan har jag mitt K Ö R K O R T!!! Den dagen har jag väntat LÄNGE på. Idag kom jag ett steg närmare målet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0